RSS Flöde

Träffade David Faustino!

Postat den

Nu i helgen var det då alltså dax igen. Senast jag träffade David var i april i år , och trodde ju aldrig man skulle få träffa honom två gånger på ett år! Han är hur trevlig som helst! Har ju honom på Twitter och vi skriver då och då till varandra där. Fick ju en utskällning senaste gången jag träffade honom, att jag inte sa att det var jag som snackade med honom på Twitter när jag väl var framme till honom. Denna gång sa jag inte något först heller , fick min dvd signerad och så. Skrev sen på Twitter att jag fått den signerad , och helt plötsligt skrev David och frågade om jag redan varit framme till honom 🙂 Frågade om jag skulle komma fram till honom igen, och det gjorde jag med 🙂 Nu kände han igen mig 🙂 Men jag hade kortare hår senast vi träffades sa han, så jag såg lite annorlunda ut . Vi snackade Våra Värsta År, att jag varit ett fan i över 15 år av den serien, om hans andra webb serie , Star-Ving och så. Kom även in på att prata om min familj och barnen och lite allt möjligt 🙂 Hur skoj som helst ! Fatta att ”Bud Bundy” snackar med en och känner igen en från Twitter , lite coolt måste jag erkänna . Han sa även att , jag citerar ” He is My #1 fan” , så jag fick välja ett gratis foto som han skulle signera åt mig , de kostade annars 200:- styck. Jag fick även en cd skiva med Patience Price, hans artist på hans egna skivbolag:) Plus att han sa åt mig att komma tillbaka efter den photo session han skulle ha , så han kunde signera det fotot gratis till mig med 🙂 En väldigt generös och trevlig kille måste jag säga 🙂

Är som sagt stort att få träffa en från Bundy familjen. Växt upp med dem , och sett alla avsnitt hur många gånger som helst , och kan se dem lika många gånger till. Man tröttnar aldrig 🙂 Kallades ju Bundy i skolan till och med, och då är det illa haha 🙂 Det andra som är roligt är ju att man får veta nu att det verkligen är han som skriver på Twitter och Facebook och så , då han svarar på det när jag ser honom göra det med 😉

 

Tack igen David , och hoppas du kommer tillbaka snart igen !

 

Kommentera

