RSS Flöde

The walking Dead

Postat den
 

Telltale Games har i dagarna släppt den första delen i en serie av totalt 5 delar i detta spel. Om du gillar tv serien , kommer du älska detta spel ! Visst , det är inget skjuta och springa runt & ha ihjäl zombie spel, utan som alla andra Telltale spel , så ska du peka dig fram genom spelet , som nästan är som en film med alla filmsnuttar och så i det. I bland kommer det scener då du ska till exempel slå ihjäl en zombie med en hammare och så, så det blir lite action , och lite tänka i spelet. Spelet anpassas ju efter dina val du gör genom spelet med, som till exempel att hjälpa en av dina kompisar , medans den andra dör. Kanske fortsättningen skulle vara annorlunda om du räddade den andra istället ? Folk som spelat flera gånger säger att det är så , ska kanske testa det sen med 🙂 Man fastnar helt i detta spel, och jag varvade del 1 på kanske 3 timmar eller så ,men då satt jag med det hela tiden med . Jag hoppas verkligen alla andra delar håller samma kvalitet som denna. Allt har ju bara börjat nu i del 1 , och mycket kommer att hända i resterande delar kan jag tänka mig. Ett givet köp! Högsta betyg från mig 🙂

 

OBS ! Fungerar endast på iPad 2 och uppåt , samt iPhone 4 och uppåt.

 

 

 

 

Kommentera

