RSS Flöde

Nya smycken

Postat den

Gick i centrum , och Emelie har ju kikat in detta halsband innan , och ville verkligen ha det. Vi ska ju på konferens om ca 3 veckor och då är det galamiddag med Oscarsgala tema på kvällen med, så då skulle ju detta halsband passa perfekt ! Det var även en prissänkning på det , och det är ju ändå Rock By Sweden , kvalitets smycken då ju! Passade så fint på min fina fru 🙂

 

Och nån dag efter kommer hon hem med detta till mig med :

 

 

En tumring , en sån där du kan snurra runt , som jag kikat på förut , samt ett armband jag kikat lite på med 🙂 Har jag sagt att jag har världens bästa fruga ?!:)

Kommentera

