RSS Flöde

Besök vid graven

Postat den

Strul strul strul! Jag och Thindra skulle till Uppsala i torsdags för att fira min mor som fyllde år då, samt besöka farsans grav med. Thindra hade pratat om att köpa blommor till farfar hela dagen innan , och ville verkligen åka dit. Vad händer ? Kommer till station , och ALLA Upptåg är inställda och bussar har satts in, men de på UL har inga tider om när ersättningsbussarna ska komma eller någonting. Till slut kommer en buss , och den får vi åka med gratis 😉 Väl framme i Uppsala tar vi bussen till morsan och lämnar paket och fikar, samt att jag letade fram massa gamla VHS band som jag senare ska föra över till dvd , med gamla semestrar och så 🙂

 

Efter det åkte vi med min syster och hennes Familj till farsans grav och lämnade en sten som Thindra köpte till honom innan vi lämnade Väsby. Känns fortfarande lite skumt att stå vid sin farsas grav… Men han har det fint där han är nu känns det som. Inga smärtor, inga bekymmer…ä

Kommentera

