RSS Flöde

LCHF

Postat den

Har nu kört Lchf under en längre period , och man har märkt hur mycket piggare man mår nu när man inte får i sig lika mycket socker . I början körde vi stenhårt med 20 kolhydrater per dag bara , och då gick man ju snabbt ner massa kilo . Jag har nu gått ner ca 10 kg , och jag är nöjd med den viktnedgången , så jag har börjat köra lite mer kolhydrater per dag, runt 100 gram, och då har jag faktiskt stannat kvar på min vikt med:) Vi båda är sjukt nöjda med denna diet , då den fungerat bra för oss båda 2 , man har ju hört många som det ej fungerat för med. Visst , man fuskar då och då med godis och så , men man måste få leva med , inte sant ?:)

Kommentera

