RSS Flöde

Templates PRO för Pages

Postat den

Om du har Appen Pages på din iPad eller iPhone , är detta en app för dig . Med över 222 Templates i över 20 olika kategorier , så måste du kunna hitta nått i din stil du kan jobba med. Själva Appen har ett snyggt UI och den är lätt att navigera i. Den är som sagt full med mallar till olika sorters dokument , som du sedan öppnar i Appen Pages, och fortsätter sedan att arbeta med det där. Smidigt , och enkelt som det ska vara. När jag först såg Appen såg den schysst ut, men vart lite besviken på själva utbudet av coola designer på mallarna jag trott skulle finnas. Har testat ett par andra nu , som jag tycker är snäppet vassare, och kommer skriva om dem här med. Men det är inte så att jag INTE rekomenderar denna app, för det gör jag ändå. Har du testat denna app?

 

Kommentera

