RSS Flöde

Träffat David Faustino!

Postat den

Idag var det alltså dagen D. Dagen började med att man gick upp före tuppen , vid 05:00 ringde klockan och man fick bege sig ut i snöstormen 🙂 Tåg och allt var i tid , och man var på Svenska Mässan tidigt, så man gick bara in och det var ingen kö alls till David Faustino då som tur var 🙂 Skittrevlig Karl det där, snackade och skämtade om vartannat . Fick min dvd box med alla säsonger av Våra Värsta År signerad av honom samt ett foto bredvid honom med. Haffade honom även när han hämtade kaffe och flirtade till mig ett foto till med honom 🙂 Fick på Twitter nu på vägen hem att. Han tyckte det var synd att jag ej sa vem jag var till honom, för vi hade pratat en del på Twitter innan. Men jag sa det till honom att vi snackat där och att jag följde honom där. Men surt när han säger sådär när man är på väg hem därifrån . Men som jag sagt förut och jag säger det igen, trodde aldrig att denna dagen skulle komma då jag fick träffa en Bundy:) Helt underbart ! Hoppas han kommer fler år med !

 

Kommentera

