RSS Flöde

Aequalis

Postat den

 Jag förstod redan när jag såg denna bild ovan , att detta skulle vara ett intressant spel. Det ser så mystiskt och snyggt ut på något sätt. Det finns totalt 80 olika banor i detta spel, och du ska alltså ha ditt huvud på skaft i detta spel, då det handlar om siffror och matematik. Är du tillräckligt snabb på huvudräkning för att ta dig vidare till nästa bana ? Det är plus, minus , gånger och delat som ingår i dessa 4 kategorier som är med i spelet, och du får verkligen tänka:) Återien måste jag påpeka det snygga UI denna app har…:) 

 

Du börjar alltså med att se en sådan här ruta, där dina mål står. Det är lätt i början, men blir svårare allt eftersom , jag lovar 🙂

 Som du ser här ovan är det rätt simpla siffror i början, men du ska ju klara så många som möjligt på kort tid med, och det kan även det bli bökigt med sånna här enkla huvudräkningar. Du får alltså två siffror du ska slå ihop och sedan när du vet vad siffran blir, ska du peka på rätt siffra på raden längst ner på skärmen för att gå vidare till nästa steg. 

 

 

Efter du gjort klart en omgång så kommer en meny upp där det står hur många du klarade samt vad som var kravet för att ta sig vidare . Detta spel är både avkopplande ,men ändå lite stressigt, på ett bra sätt. Vet inte riktigt hur jag ska förklara det, utan tycker du ska testa det själv istället. Du kommer inte bli besviken ! Denna app är universal med , så den passar utmärkt till både din iPhone och iPad !

Eftersom jag är den första bloggaren i Sverige att skriva om denna app, så fick jag några promotionkoder av utvecklaren, och dessa gick åt snabbt. Det jag fått höra är bl.a ” Jag vart helt såld!”. Och ” Underbart !” . Bara positivt från de som fått testa. Så gör det enda rätta nu, klicka dig in på AppStore och köp denna app för 15 riksdaler 🙂

Kommentera

