RSS Flöde

Vintage Scene

Postat den

 

Med Vintage Scene gör du om foton så de ser väldigt föråldrade ut. Du väljer även i denna app om du vill ta kort från kamerarullen eller ta foto direkt inne i Appen. Sen är det bara att sätta igång och mixtra med fotot. Totalt 78 olika effekter finns i denna app, så du har stor valmöjlighet!  Om du har beslutsångest kan du alltid klicka på de två tärningarna uppe i höger hörn på skärmen, då slumpas det fram en effekt på ditt foto. Det har jag gjort flera gånger och blivit supernöjd med resultatet ändå:) Du kan ändra styrka på effekten, på pappret, och stil på det fotopapper du vill att din bild ska vara på. Det är samma utvecklare till denna app som till en annan jag skrev om tidigare , Romantic Photo. Har även testat 2 till appar från denna utvecklare , och kommer skriva om dem med när jag testat dem tillräckligt . Men en sak kan jag säga, att om du gillar foto och speciellt äldre foton, så tycker jag du ska skaffa denna . Priset ligger på 15 kr i AppStore.




 

Kommentera

