RSS Flöde

Beejive för iPhone

 
Har tidigare skrivit om chatt Appen Beejive IM , som jag haft till min iPad , och nu har jag den även till min iPhone . Det är en underbar chatt app om du chattar till exempel mycket på Facebook etc. Den blir snyggare efter varje uppdatering ,och jag tycker den är klart värd att satsa på 🙂 Gillar sättet man skriver på i den och allt bara flyter på 🙂 

 
Med BeejiveIM håller du kontakten med dina vänner på AIM ® / MobileMe ®, MSN ® / Windows Live ®, Yahoo ®, GoogleTalk ®, Facebook, MySpace och Jabber … alla på samma gång, allt på din iPad eller iPhone  . Håll kontakten när du stänger programmet och få ett meddelande när du får ett nytt meddelande via push. Hantera din kompislista, inklusive lägga till / ta bort, smeknamn, grupper, och blockeringar. Ställ in egna statusmeddelanden, var osynlig och ändra sekretessinställningar. Anpassningsbara Ljud & vibreringsinställningar.Pris 75 kr i AppStore 

 

 
 
 

Kommentera

