RSS Flöde

Julbord med jobbet

I fredags åkte vi ut till Vaxholms Kastell med jobbet för att äta julbord. En timme med båt ut dit , och sen tre timmar där vart det. Bjöds på glögg och pepparkaka på båten dit, och sen var det bara att hugga in på all god mat när man väl kom in . Mysigt ställe faktiskt , och roligt sällskap. Personalen sa att vi var dem roligaste de haft där ,och dem som hade mest skoj 🙂 Jag körde en alkoholfri kväll jag,och jag hade skoj ändå 🙂  Godaste på julbordet var nog Jansson , samt att jag gillade deras Apelsinsenap, som jag inte ens visste fanns 🙂

Kommentera

