RSS Flöde

2Do: Tasks Done In Style

 

Jag letar alltid efter appar  där jag på ett enkelt sätt kan organisera mina dagliga uppgifter såsom jobb, och liknande saker. Inlämningar, inköpslistor eller projektarbeten…. Jag fick nys om denna app , och den såg lovande ut. Den har ett enkelt och prisbelönat UI och även ett plus är att den är på svenska med för den delen =) Appen synkroniseras enkelt med Mac/PC . Förutom att skriva vad jag ska göra kan man skapa ljudfiler (det kommer då upp en snygg kasettbandspelare som rullar på  när jag spelar in, spelar upp och spolar tillbaka när meddelandet är klart. En asläcker detalj i denna app !). Ljudfilen (aif) kan jag även mejla. Och självklart kan jag lägga in bilder också.
Jag gillar också att man i Idag-fliken eller Alla-fliken (som visar framtida uppifter) ser vilken flik varje uppgift tillhör.  Detta är en app för dig som vill ha stenkoll på din vardag och ditt liv =)

 

★ Den syncar dina uppgifter trådlöst genom bland annat följande tjänster:

✓ MobileMe Todos (CalDAV)
✓ iCloud Reminders (CalDAV)
✓ Toodledo
✓ Yahoo! Calendar Tasks (CalDAV)
✓ Custom iCal Server (CalDAV) such as the OS X Lion Server
✓ iCal Todos on Mac over WiFi only (requires Mac OS 10.5+)
✓ Outlook Tasks on PC over WiFi only

 

49 kr i Appstore och den är universal !

Kommentera

