RSS Flöde

Schedule Planner Pro HD

Postat den

Detta bildspel kräver JavaScript.

Då kommer ännu en recension av en app för dig som gillar att planera dina dagsrutiner och hålla koll på dem =) Schedule Planner Pro Hd är en av många som finns ute på marknaden just nu , och den går lös på 45 kr till din iPad. Den låter dig dela in i olika kategorier , beskrivning och vissa andra notiser som du kan lägga in . Den är lite krångligare att lägga in info i än andra jag testat ,men jag gillar ändå dess UI som är stilrent och snyggt. Men som sagt så tar det en hel del tid att lägga in all info om du har en del att lägga in . Men jag håller mig nog till GoCal för iPad om jag får välja en absolut favorit !

Kommentera

