RSS Flöde

Twittelator Neue

Postat den

20111030-072115.jpg

Twittelator Neue är en rätt så ny app från skaparna av Appen med samma namn , utan Neue i det , som finns till iPad . Den har jag skrivit om innan med i min blogg , och den gillade jag skarpt. Samma gäller med denna app. Stilren och snyggt UI , mycket små detaljer som man fastnar för i den. Jag gillar när man ska dra neråt för att uppdatera sitt Twitterfeed , då det ser ut som man viker ner ett pappershörn högst upp på sidan. Även de små härliga ljuden när man Twitter och liknande är bra. Snyggt är även det när man ska se på bilder som folk Twittrat. Man får då se en liten del av bilden som en förhandsgranskning , men när du sen klickar på självs bilden så viks den upp och visas på din skärm. Mycket snyggt ! Om du ser en länk som någon har postat i ditt feed , så behöver du bara klicka på detta feed, och då scrollar du bara ner på samma sida, så finns den sidan den personen länkade där direkt. Alltså behöver du inte öppna sidan i webbläsaren som du måste i många andra liknande appar. Du kan även posta dina Tweets på Facebook genom denna app. Det finns så mycket mer att skriva om denna app, men jag tycker du hellre ska köpa den och utforska den själv, för den är mycket bra. Den har nu ersatt min Tweetbot på min iPhone 🙂

20111030-073324.jpg

20111030-073336.jpg

20111030-073410.jpg

Kommentera

