RSS Flöde

1 årig Bröllopsdag

Igår firade vi vår 1 åriga bröllopsdag ! Tiden har gått så fort ! Ett år sedan vi stod på stranden i Spanien och sa ja till varandra 🙂 Så underbart , skulle inte velat ha det på nått annat sätt .

Jag köpte ett berlock armband till Emelie med 3 berlocker till , en för oss, en för Thindra och en för vår kommande son . Själv fick jag ett presentkort till en tatueringsstudio , så jag måste bestämma ett motiv sen 🙂 Men det blir något med barnen , det vet jag iaf !

Älskar min familj !

Kommentera

