Dagsarkiv: 3 mars, 2011

Remake av Bodyguard ?

Postat den

Läste häromdagen att dem ska göra en remake av denna underbara film. Men är mycket tveksam om någon kan göra den bättre än Kevin och Whitney gjorde faktiskt. Men det återstår att se, se bara på Terror På Elm Street, den sög ju utan Robert Englund i den !

Ovan, ett foto jag fick för många år sedan av Kevin under en filminspelning.

– Posted using BlogPress from my iPad

Spännis ?

Postat den

Haha GAMMALT foto på mig. Ser lite dryg ut och spännis, sånt jag inte gillar alls haha.

Hittade även ett annat gammalt foto, där var man brun. Inte blivit så mycket sol de senaste åren för mig, men har rätt lätt att bli brun bara man får ligga ett tag i solen så 🙂


– Posted using BlogPress from my iPad

Ny säng !

Postat den

Jobbade som sagt igår, och när jag satt där med mitt pappersarbete får jag ett sms från älsklingen. Det visade sig att hon hittat den säng vi tänkt köpa ,men på Blocket, till 1/3 av det pris den skulle kostat annars. Taget tyckte vi, och Emelie och Danijel åkte och hämtade den igår kväll. Thindra var nyfiken som vanligt när vi skulle montera ihop den, men det gick rätt fort , och där stod den sen. Emelie sa att man får ha lite tålamod när det gäller nya sängar, hon hade läst det på nätet. Men efter lite skrik i kanske 20 min och ett par vändor för att lägga henne igen, så slocknade hon. Det kan ta timmar innan de somnar i en ny säng, men Thindra har ju rätt lätt att somna överallt 🙂


– Posted using BlogPress from my iPad