RSS Flöde

iPhone

Postat den

Delar med mej av mina
Skärmdumpar från min iPhone , har du oxå något av dessa program/ spel på din ? Ja jag vet , ingen direkt ordning nu , de jag använder mest på de första sidorna typ , men blir annat sen när nästa uppdatering för iPhone kommer i sommar då du kan lägga upp allt i mappar !:)


– Posted using BlogPress from my iPhone

»

  1. Hur får du upp sånt på bloggen??Asså, du får fan visa hur den bloffsidan fungerar, fattar ju nada!!!

    Svara
  2. Hur jag får upp mina bilder från iPhonen eller vad ?

    Svara

Kommentera

